Ja jag lever...

Nu är det snart 4 månader sedan jag skrev sist... Riktigt dåligt, får änna bli ändring på det.
På dessa 4 månaderna har det hänt väldigt mycket i mitt liv kan jag säga..

7/9 flyttade jag återigen hem till mamma pga sprucket hjärta / förhållande..
11/9 hjälpte Sandra mig att flytta ut alla mina möbler. Är dig evigt tacksam ska du veta. :)
6/10 skrev jag på kontrakt för lägenhet
1/11 var det återigen dags för flytt, och även denna gång hjälpte Sandra mig, även henne pojkvän. Tack ännu en gång! :)
2/12 fick jag besked från skolan att jag KOM IN! Börjar alltså plugga den 10/1. :D *längtar*

Ja det är väl lite av allt som har hänt under dessa 4 månaderna.

Så har jag ju även hunnit med ytterligare en födelsedag med, var en riktigt mysig dag med nära och kära. :) Mycket fina saker, trots att vi sagt att jag inte skulle få något då jag fick så mycket i inflyttningspresent.
Sen har vi ju även firat ännu en julafton, tiden går så enormt snabbt.. Hinner knappt med ibland.. Men det var en ritkigt mysig julafton. :) Började den 23/12 med att baka julkakor på dagen, och sedan blev det uppesittarkväll och mys på hög nivå. Min mamma och styvfar firade även 3-årig förlovningsdag, det firade vi med skumpa kl.23. :)
På julafton kom jag hem till mamma redan vid 12-tiden, då satt vi och pratade och bara väntade på kalle anka. ;) Sedan började vi hugga in på den goda maten som min styvfar hade fixat. :) När alla sedan var mätta och belåtna, satte vi oss åter i soffan :) Efter en stund bestämde vi oss för att gå på midnattsmässa, hela familjen. :)
Har verkligen varit en riktigt mysig jul, från början till slut :)

Nä nu får ni nöja er med detta så länge. :)
Pözz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis =) Omvårdnad eller sjuksköterska?? :)

2010-12-30 @ 13:33:28
URL: http://hjelmen89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0