Inte långt kvar nu..

Halloj!
Var visst ett tag sedan jag skrev... Kan nog bero på att jag har börjat skriva av mig utanför bloggen..
Kände att jag behövde det, och sen var det ju sådana saker som jag inte vill att någon annan skall få reda på heller.. Så där är min förklaring. :)

Känns riktigt bra i den nya lägenheten måste jag säga. :)
Nu är det inte mycket kvar som skall fixas, bara lite småsaker kvar.
Visserligen är det en del stora saker vi vill göra med den också, men man är ju tyvärr inte gjord av pengar. :/
Så det blir till att spara så mycket vi bara kan nu så är det bara att sätta igång sen. :)

Tänk vad tiden går fort ändå? Det känns som det en evighet sedan jag fick reda på att jag skall börja jobba den 28/6 i Hunnebo i sommar.. Och nu är det bara lite mer än en vecka kvar. :O Vart har tiden tagit vägen??
Sen skall jag ju flytta ut redan nu på söndag.. Är med blandade känslor faktiskt.. :/ Visst skall jag inte vara borta så länge denna gången, blir bara 3 nätter.. Men söndagen den 27/6 flyttar jag ut för att bo där i 2 månader..
Får väl se hur det går.. Är faktiskt lite smått nervös inför denna sommaren.
Men det blir vad man gör det till, inte sant? :)

Nu är R snart hemma, då blir det att laga mat ihop och sen mys som alltid på kvällarna. :)

Skall försöka bli bättre på detta. :)
På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0