Uppe med tuppen!

God morgon på er!
Ja idag kan man verkligen säga att jag är uppe med tuppen.. Klockan ringde 05:30 och då var det bara att gå upp.. :/ Kändes sådär lagom roligt, men sen när jag tänkte efter varför jag skulle upp så tidigt vart det inte lika jobbigt längre. :)
Skall nämligen åka till Uddevalla idag för att passa mina småkusiner. :) Har inte träffat dom sen julafton, hör ni hur det låter eller? JULAFTON!!?? Det är ju riktigt dåligt av mig måste jag säga.. Får bli ändring på detta!
Om ungefär 1 timma går bussen härifrån Bohus. :)

Igår fick man sig en glad överraskning! :)
Skattepengarna kom redan igår, brukar ju inte komma förrän veckan innan midsommar.
Men det var bara bra att dom kom nu. :)
Då kunde vi, eller vi och vi snarare R, äntligen betala av lånet på bilen som vi inte har kvar längre.
Sen betyder det också att vi kan åka till Ikea denna helgen, om allt går rätt till..

Nä nu blir det att få i sig lite kaffe innan det är dags att gå mot bussen! :)
Kanske blir en liten uppdatering ikväll. :)

På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0