Long time no see

Ber om ursäkt för den enormt dåliga uppdateringen, men det har hänt så mycket runt omkring nu..
Så jag har inte haft tid att skriva, men nu tänkte jag göra en snabb liten uppdatering här..

1. På fredag blir det att börja flytta, först till Uddevalla, sen Orust och sedan till lägenheten i Bohus. :)
2. Lördag blir det att ta de sista grejerna på Orust. Även packa in Morris i sin bur plus alla hans grejer, för att senare på lördag köra honom till sin nya matte. :( Det är med blandade känslor jag gör detta, men som läget är så behöver han en lekkompis och det kan inte vi erbjuda. Kommer till varför i nästa punkt.
3. Söndag blir det att göra klart det sista i lägenheten innan vi åker till min mor en snabb sväng. Blir nog även en sväng in på torp för att inhandla det som fattas. Efter en liten fika hemma hos mor min så blir det att åka till Hedekas för att hämta vår nya familjemedlem, en liten Rottis. :) 


Ja där har vi en kort sumering av vad som kommer hända denna helgen.
Nu är det säkert många som sitter och tänker: "Varför göra sig av med katten och sen gå och skaffa hund?".
Det var inte riktigt tänkt att det skulle bli såhär, men att försöka hitta ett nytt hem åt Morris har jag funderat på väldigt länge nu eftersom jag märker att han saknar någon att leka med på dagarna. Så jag la ut en annons och fick kontakt med en underbar tjej som kan erbjuda ett hem med en lekkompis. Precis vad vi letade efter.
Varför behåller jag honom inte så han kan leka med vår nya hund? Kortfattat så behöver Morris någon i sin egen storlek, vilket han kommer få hos sin nya matte.

Detta har verkligen inte varit ett lätt beslut att fatta men jag måste ju se till Morris bästa inte sant??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0