Ny vecka nya möjligheter. ;)

Halloj allihop!
Ja då har vi gått in i en ny vecka igen då. :) En vecka närmare sommaren! ;)
Tyvärr märks det ju inte på vädret att vi snart går in i Juni-månad.. Men det kommer väl snart hoppas jag. :)
Lyckades att försova mig i morse.. Skulle till af idag klockan 11.. och när tror ni att jag vaknade? Jo 09:40.. Kan även tillägga att det tar 20-25 minuter till Stenungsund härifrån beroende på trafik...
Sen är jag en sådan människa som behöver lång tid på mig på morgonen, speciellt om jag skall sätta mig och köra bil.. 
Men men, fick iallafall i mig två koppar kaffe och sen vart det dags att åka.. Så nu sitter jag här med en kurrande mage, funderar på om man kanske skall fixa sig en liten Brunch idag.. ;)


Nu har jag slängt iväg en del mail och hoppas verkligen på svar! :) 
Tänk att vi kanske flyttar till helgen?! :) *hoppas hoppas*


På återseende! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0