Onsdag 19/5.

Kanske vart lite väl hemlighetsfull igår, men detta berodde på att jag inte ville säga för mycket innan det blev av..
Det var nämligen så att R lagt ut en annons på bilen och igår kom det en kille som eventuellt ville köpa den.. :)
Kändes både bra och dåligt när han berättade detta för mig. För på nått sätt så ville man ju ha kvar den.
Direkt när R kom hem igår så blev det iallafall att tvätta bilen och göra den fin för försäljning.
Tro det eller ej, men det det blev det.. Kändes väldigt tomt på gården igår.. Men det var ju det bästa, och helt utan bil är vi ju inte så. :)


Idag fick jag ett underbart besked ifrån R. :)
Han har nämligen ansökt om ledigt första veckan i juni, eftersom att det händer så mycket i slutet på månaden. :)
Så idag berättade han för mig att han fick ledigt! :) Vilken himla tur ändå. :)
Nu väntar vi bara på besked ifrån mäklaren och hon som bor i lägenheten. :) Vilket vi hoppas på att få idag!

Vad skall man hitta på idag då? Vädret är ju riktigt fint idag så funderar på att ta mig en promenad om en stund, men först starta en maskin kanske?
Ja så får det nog bli. :)


På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0